ادعاي جدید احمدي نژاد هدفمند کردن يارانه‌ها، طرح امام زمان(عج) بود

بهمن 1389: ادعاي عجيب احمدي نژاد

 هدفمند کردن يارانه‌ها، طرح امام زمان(عج) بود 
مردم سالاری: دولتمردان در دو سه سال اخير هر چقدر در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها سوءمديريت داشته اند و نتوانسته‌اند اين طرح را به صورتي درست مديريت و اجرا کنند، در عوض ادعاهاي عجيب و غريبي درباره آن داشته‌اند! 5
بهمن 89 محمود احمدي‌نژاد در جمع منتخبان استان گيلان با بيان اينکه کار فرهنگي را در کشور و استان گيلان بايد جدي‌تر از گذشته بگيريم، تصريح کرد: ساختن ايران و گيلان نيازمند چند چيز است که يکي از آنها ايمان و توکل بر خداست.
وي همدلي، کار و تلاش و توجه به عدالت را از ديگر پيش نيازهاي ساختن ايران برشمرد و گفت: البته عدالت نقطه آغاز شکوفايي انسان است. رئيس‌جمهور تاکيد کرد: عدالت مهم است اما سخت است، به گونه‌اي که يکي از ماموريت اصلي انبيا عدالت است. 
احمدي‌نژاد با بيان اينکه يکي از عزيزان از من سوال کرد که چطور شد که هدفمند کردن يارانه‌ها خوب شد، اظهار داشت: علت ‌هاي اين مساله اين بود که اولا پنج سال مداوم کار دولت بود علت دوم اعتماد متقابل دولت و مردم بود و علت سوم اين بود که اين طرح امام زمان (عج) بود.
وي با اشاره به اينکه طرح هدفمند کردن يارانه‌ها در 26 کشور ديگر نيز اجرا شده است، گفت: در ديگر کشورها که اين طرح اجرا شد مشکلات سنگين ايجاد شد، اما در ايران برعکس شد. احمدي نژاد لازمه بعدي ساختن ايران را استفاده از الگوي ايراني اسلامي دانست وگفت: هرکاري در کشور انجام مي‌شود بايد به اعتلاي فرهنگي بينجامد و مبتني بر توانمندي‌هاي خودمان باشد. محمود احمدي‌نژاد همچنين در جمع مديران استان گيلان افزود: فرصت خدمتگزاري امري معمولي و اتفاقي نيست و قابل قياس با ساير فرصت‌ها نيست.
وي با بيان اينکه امروز ملت ايران يک قطعه طراحي الهي تاريخي است، تصريح کرد: بعثت انبيا هم قطعاتي از اين طراحي بوده است. رئيس‌جمهور گفت: کسي که اتاقي براي خود مي‌سازد مي‌داند که افزايش آمارها در خدمت رساني چه معنايي دارد.
وي با تاکيد بر اينکه خداوند لطف ويژه‌اي به ملت ايران دارد اظهار داشت: ماموريت ويژه ايران به ملت ايران داده شده است و در مقطعي هستيم که قرار است اتفاقات بزرگ در آن بيفتد و طومار مستکبران در هم بپيچد. رئيس قوه مجريه تصريح کرد: همه انبيا و اولياي الهي آرزو داشتند در اين دوره زندگي کنند.
احمدي‌نژاد حل مشکلات تک تک مردم را به اهميت حل مشکلات کلان استان دانست و گفت: مردم براي ما مهم هستند. وي با اشاره به اينکه کارها بايد باعشق باشد، گفت: کسي که بدون عشق کار کند، به اولين کسي که ضربه مي‌زند خودش است. وي با اشاره به الگوي ايراني اسلامي پيشرفت گفت: الگوي اسلامي ايراني پيشرفت يعني اينکه اهدافي که ما براي ساختار جامعه داريم منطبق با فرهنگ خودمان باشد./
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply