سکوتم در مقابل جرم احمدی‌نژاد امر رهبر است

صادق آملی لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه اعلام کرد سخنان محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر سابق کار را «جرم» می‌داند٬ اما به خاطر «اوامر» رهبر «سکوت» اختیار کرده است.
به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه٬ آقای لاریجانی این مطلب را روز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در جلسه مسئولان عالی قضایی بیان کرده است.
وی وقایع رخ داده در جلسه استیضاح وزیر سابق کار (یکشنبه ۱۵ بهمن) را به خاطر «نسبت‌های ناروای» احمدی‌نژاد به روسای قوا٬ قضات و نمایندگان «تلخ» خوانده است.
رئیس قوه قضائیه اظهار کرده گفته‌های احمدی‌نژاد در این جلسه «کذب»٬ «افترا» و «برخلاف تمام موازین شرعی و قانونی» و «مجرمانه» بوده است.
آملی لاریجانی با این حال اضافه کرده که «فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر رهبری سکوت می‌کنم اما در آینده ماهیت جریان انحرافی و فتنه و فساد اقتصادی و عقیدتی و عملی آنان را فاش خواهم کرد.»
این اظهارات رئیس قوه قضائیه یک روز پس از دیدار غیرمنتظره وی با علی خامنه‌ای و آزادی سعید مرتضوی٬ دادستان سابق تهران از زندان اوین صورت گرفته است.
آقای مرتضوی بامداد سه‌شنبه (۱۷ بهمن) در پی پخش فیلمی از جلسه وی با فاضل لاریجانی در مجلس٬ بازداشت و روانه زندان شد که به نظر می‌رسد با دستور علی خامنه‌ای آزاد شده باشد.
روزنامه «خورشید» هم در شماره امروز خود اعلام کرده سعید مرتضوی با شکایت فاضل لاریجانی بازداشت شده بود.
محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر سابق کار حملات و اتهاماتی متوجه برادران لاریجانی کرده که با خشم آنها مواجه شده است.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply