دو بانده شدن راه های خراسان جنوبی روند کندی را طی می کند


ا ا رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی گفت: دو بانده شدن راه های استان بدلیل برخی مشکلات از جمله کمبود اعتبارات، روند کندی را طی می کند.
محمدرضا حاجی آبادی، رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: تامین مایحتاج و نیازهای روزمره مردم یک خواسته منطقی و به حق از مسئولان است.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان جنوبی، خواسته های منطقی را به دو گروه خواسته های منطقی با قابلیت اجرایی و خواسته های منطقی با قابلیت غیراجرایی ذکر کرد و گفت: در خواسته های منطقی با قابلیت اجرایی اعتبار و بودجه در اختیار مسئولان است و با انجام آن مشکلات حل می شود.

وی تامین مایحتاج مردم را از جمله این خواسته ها ذکر کرد و افزود: خواسته های منطقی با قابلیت غیر اجرایی، خواسته هایی هستند که شرایط یا بودجه لازم برای آن فراهم نشده است.

حاجی آبادی، دو بانده شدن راه های استان را یک خواسته منطقی عنوان کرد و یادآور شد: اما این خواسته با وجود تلاش مسئولان استان بدلیل برخی مشکلات پیش رو مانند کمبود اعتبار روند کندی را طی می کند.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply